OFERTA

Spółka Conceptree została założona w 2012 roku przez Fundację Stabilo i jest gałęzią jej działalności gospodarczej. Posiada bogatą ofertę szkoleniową dla biznesu, NGO oraz jednostek samorządu terytorialnego. Dysponuje doświadczoną kadrą trenerską z wielu obszarów tematycznych.


zobacz pełną ofertę

TRENERZY

następny
poprzedni
1380133_408501265950547_2042774997_n

Marcel Woźniak – dziennikarz, scenarzysta, copywriter

Studiował filmoznawstwo na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika i scenariopisarstwo w Bahama Films w Warszawie, odbył kurs filmowy w Akademii Multi Art w Krakowie. Obecnie w Warszawskiej Szkole Filmowej.

Dziennikarz od 2003 roku. Jako reporter Radia SFERA UMK w 2011 roku przeniósł się na antenę Radia PLUS 92,8fm, gdzie prowadził ponad 1500 programów i wywiadów. W latach 2009-2011 rzecznik prasowy Międzynarodowego Festiwalu Filmowego TOFIFEST, współautor festiwalowych katalogów i prowadzący dziesiątki spotkań z gośćmi. Od 2010 roku redaktor naczelny pierwszego w Polsce miejskiego serwisu społecznościowego orbiToruń.pl. Jako copywriter autor 2100 tekstów, wywiadów, reportaży i fotorelacji, a także sloganów, hashtagów, spotów. W latach 2010-2012 zastępca redaktora naczelnego i redaktor naczelny serwisu Kulturalny Toruń. Prowadzący ponad setkę wywiadów, konferencji i debat. Specjalista ds. promocji.

Twórca spotów radiowych i realizacji wideo. Dwukrotny laureat Stypendium Kulturalnego Prezydenta Miasta Torunia (2011, 2013). Scenarzysta filmów Zlecenie, Caissa, Snufit, Made in Men’s ID. Współautor reklam i teledysków, twórca projektów artystycznych.

W latach 2011-2014 prowadził warsztaty dziennikarskie i filmowe m. in. w ramach projektów Pięć Zmysłów Kultury (Akademia Orange), Akcja Konsultacja!, Wolontariat Kultury (Fundacja STABILO), Lato w Teatrze (Teatr Baj Pomorski), Akademia Filmowa (Multikino Bydgoszcz), Sztuka w filmie (Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu”).

Słowo nie ma dla niego tajemnic. Po obu stronach klawiatury, kamery i mikrofonu.

    Krzysztof-Izdebski-prawnik (1)

    Krzysztof Izdebski – prawnik

    Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu. W roku 2006 ukończył aplikację prokuratorską. Specjalizuje się w prawie karnym, medycznym oraz prawie dot. organizacji pozarządowych .

    Od roku 2010 sprawuje funkcję Rzecznika Praw Lekarza przy Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izbie Lekarskiej w Toruniu, gdzie zajmuje się poradnictwem prawnym, skierowanym do lekarzy. Prowadzi wykłady z zakresu prawa medycznego, skierowane do lekarzy, lekarzy stażystów oraz szkolenia dla sędziów okręgowego sądu lekarskiego z zakresu procedury stosowanej w postępowaniu przed sądami lekarskimi, jest autorem licznych publikacji z zakresu prawa medycznego, zamieszczanych w czasopismach: „Meritum” (biuletyn Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izby Lekarskiej w Toruniu), „Prawo Europejskie w praktyce” (miesięcznik wydawany pod patronatem naukowym Instytutu Prawa Międzynarodowego Uniwersytetu Warszawskiego) oraz „Menedżer ZOZ” (skierowany do kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi).

    Od roku 2009 związany jest z Fundacją Stabilo w Toruniu, w której aktualnie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu, zajmując się prawnymi aspektami działalności Fundacji.

      GR - bw

      Grzegorz Rogalewicz – radca prawny

      Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ekspert prawa zamówień publicznych, autor artykułów z tej dziedziny prawa. Radca prawny.

      Pomoże w każdej sytuacji problemowej związanej z zamówieniami publicznymi. Przez ostatnie kilka lat skupiony na tej dziedzinie prawa, najpierw jako pracownik jednego z największych przedsiębiorstw w regionie, następnie reprezentując instytucje zamawiające. Brał udział w udzielaniu zamówień o wartości kilkudziesięciu milionów złotych. Przygotowuje i prowadzi szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych dla wykonawców oraz zamawiających.

      Pomaga organizacjom pozarządowym przygotowując i opiniując statuty oraz prowadząc postępowanie rejestrowe. Przygotowuje projekty umów, a także dokonuje analizy formalno-prawnej umów zawieranych przez organizacje. Skupiony na detalach pozwoli Ci bezboleśnie wcielić w życie Twoją wizję działania organizacji.

        10491288_10152931914839325_1802602400254814115_n (1)

        Borys Martela – specjalista ds. konsultacji społecznych oraz społeczeństwa obywatelskiego, trener NGO

        Ukończył studia licencjackie z nauk społecznych w ramach stypendium Erasmus/Socrates na University of Glamorgan z tytułem BSc First Class Honours in social sciences. Na Uniwersytecie Łódzkim zdobył tytuł magistra na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, specjalizacja Amerykanistyka i Mass Media. Obecnie pisze doktorat z socjologii w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego.

        Badacz, freelancer specjalizujący się w metodach jakościowych
        oraz działaniach prospołecznych. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu i realizowaniu spotkań z mieszkańcami, zarówno w mniejszej skali (osiedle, odbiorcy konkretnej instytucji kultury), jak i obejmujących całe miasto (kampania promocyjno-informacyjna i edukacyjna budżetu obywatelskiego w Łodzi w 2013 roku). Angażuje się w dialog obywatelski z władzami publicznymi, aktywnie uczestniczy w konsultacjach społecznych. Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z tematyką społeczeństwa obywatelskiego, konsultacji społecznych, partycypacji.

        Jest absolwentem XX edycji Letniej Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego
        oraz Szkoły Partycypacji Społecznej Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych (OFOP).

          1234925_397850943650137_1911894956_n (1)

          Dominik Pokornowski- specjalista ds. komunikacji internetowej oraz nowych technologii

          Ukończył jednolite studia magisterskie, kierunek filozofia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dokształcał się na studiach podyplomowych na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, kierunki: Komunikacja Społeczna i Public Relations oraz Zarządzanie Projektami.

          Jest ekspertem w dziedzinie ePR-u, zarządza projektami web-development, social media. Zajmuje się PR-em instytucji kultury, jest trenerem komunikacji internetowej.
          Prowadzi szkolenia z zakresu e-marketingu, PR-u, nowych technologii, innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla NGO, biznesu i instytucji kultury.

            1239107_10200737789315622_1170047009_o (1)

            Łukasz Broniszewski – fundraiser, trener NGO, specjalista ds. konsultacji społecznych i partycypacji obywatelskiej

            Absolwent filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkoły Partycypacji Społecznej.
            Działacz społeczny – prezes zarządu Fundacji Stabilo, pracuje również w zarządach Kujawsko-Pomorskiej i Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych. Członek Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia, członek Zespołu ds. Rozwiązań Systemowych w Zakresie Ekonomii Społecznej.

            Koordynator projektów, trener, fundraiser. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu konsultacji społecznych i partycypacji obywatelskiej. Oferuje doradztwo specjalistyczne dla NGO i JST, oraz dla osób, które chcą założyć organizację pozarządową.

            Jako ekspert współtworzył dokumenty strategiczne i programowe na poziomie lokalnym i centralnym związane z funkcjonowaniem III sektora m.in. Krajowy Program Rozwoju Ekonomii Społecznej i Program Współpracy Ministra Pracy i Polityki Społecznej z Organizacjami Pozarządowymi na lata 2015-2017.

              magda s (1)

              Magdalena Smok – specjalistka ds. kadr

              Ukończyła studia wyższe na Wydziale Ekonomicznym i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Studium podyplomowe w zakresie Prawa Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

              W swojej pracy zawodowej zajmuje się przede wszystkim sprawami kadrowo-płacowymi i rozliczeniami finansowymi. Wciąż poszerza swoje kwalifikacje zawodowe, uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach specjalistycznych z obszaru rachunkowości, finansów i kadr.

              Jest stałą współpracowniczką Fundacji Stabilo, prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu ABC Przedsiębiorczości, Kadr i Płac , administracji biurowej.

                zdjęcie (1)

                Justyna Tyszka-Rochna – specjalistka ds. księgowości i rachunkowości

                Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, kierunek Zarządzanie finansami i rachunkowość.

                Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze księgowej firm. Od 12 lat prowadzi Biuro Rachunkowe w Toruniu. Posiada szeroką wiedzę na temat wszystkich aspektów prowadzenia działalności gospodarczej.

                Współpracuje z Fundacją Stabilo prowadząc szkolenia z podstaw prowadzenia działalności gospodarczej, gdzie w sposób przejrzysty tłumaczy zawiłości przepisów z tym związanych.
                Swobodna atmosfera podczas zajęć, prostota przekazu oraz umiejętność połączenia teorii z praktyką to najmocniejsze strony jej szkoleń.

                  mms_img-643174848 (1)

                  Michał Kaczmarek – psychopedagog, terapeuta, trener NGO, animator podmiotowości

                  Absolwent Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi podczas studiów magisterskich na wydziale humanistycznym nabył wiedze z zakresu psychologii i pedagogiki, studia ukończył z wyróżnieniem. Jest certyfikowanym trenerem Instytutu Postepowania Twórczego oraz animatorem rozwoju podmiotowości Centrum kreatywności i przedsiębiorczości. Posiada certyfikat trenera NGO.

                  Od 5 lat współpracuje z Fundacją Stabilo, jako trener szkoleń miękkich, prowadząc warsztaty z zakresu integracji i komunikacji, autoprezentacji, odnajdywania motywacji. Jako terapeuta pracuje metodą terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach prowadząc poradnictwo indywidualne i grupowe.

                  Pracuje w atmosferze swobodnej wymiany myśli, inspirując grupę do wspierania siebie nawzajem. Dzięki stosowaniu praktycznych ćwiczeń, uczy jak przeżywać emocje wpływające na zmianę postaw dających możliwość zdobycia nowych doświadczeń.

                    P1010497 (1)

                    Lidia Dobrolubow – doradczyni zawodowa

                    Ukończyła studia magisterskie, pedagogiczne na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dodatkowo ukończyła Podyplomowe Studia dla Doradców Zawodowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Posiada szeroką wiedzę na temat rynku pracy, zasad obowiązujących na rozmowach kwalifikacyjnych, metod poszukiwania pracy oraz kształcenia ustawicznego. Uczestniczy w wielu kursach, szkoleniach, konferencjach i seminariach z zakresu poradnictwa grupowego i indywidualnego. Dzięki temu w swojej pracy wykorzystuje szereg różnych uprawnień do stosowania odpowiednich narzędzi, metod i technik.

                    Od 2007 roku współpracuje z Fundacją Stabilo, w której prowadzi szkolenia z zakresu poradnictwa grupowego, jak również doradztwo indywidualne.

                    W ramach doradztwa zawodowego pomaga określić mocne obszary osób, które w świadomy sposób chcą zarządzać swoją karierą zawodową. Wspólnie z klientem wyznacza indywidualną ścieżkę rozwoju i planowania zawodowego, profesjonalnie przygotowuje dokumenty aplikacyjne.
                    Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych, konstruowania kariery zawodowej, oraz zasad obowiązujących w procesie rekrutacji i selekcji.

                      KONTAKT


                      Siedziba:
                      ul. Szosa Chełmińska 121 A/20, 87-100 Toruń
                      NIP: 956-230-17-86, REGON: 341365772
                      KRS: 0000443581

                      Biuro:
                      ul. Fosa Staromiejska 30/6, 87-100 Toruń
                      tel. 56 678 84 16, fax. 56 682 80 84
                      kom. 510 200 207

                      szkolenia@conceptree.pl
                      info@conceptree.pl