OFERTA

Spółka Conceptree została założona w 2012 roku przez Fundację Stabilo i jest gałęzią jej działalności gospodarczej. Posiada bogatą ofertę szkoleniową dla biznesu, NGO oraz jednostek samorządu terytorialnego. Dysponuje doświadczoną kadrą trenerską z wielu obszarów tematycznych.


zobacz pełną ofertę

TRENERZY

następny
poprzedni
P1010497 (1)

Lidia Dobrolubow – doradczyni zawodowa

Ukończyła studia magisterskie, pedagogiczne na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dodatkowo ukończyła Podyplomowe Studia dla Doradców Zawodowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Posiada szeroką wiedzę na temat rynku pracy, zasad obowiązujących na rozmowach kwalifikacyjnych, metod poszukiwania pracy oraz kształcenia ustawicznego. Uczestniczy w wielu kursach, szkoleniach, konferencjach i seminariach z zakresu poradnictwa grupowego i indywidualnego. Dzięki temu w swojej pracy wykorzystuje szereg różnych uprawnień do stosowania odpowiednich narzędzi, metod i technik.

Od 2007 roku współpracuje z Fundacją Stabilo, w której prowadzi szkolenia z zakresu poradnictwa grupowego, jak również doradztwo indywidualne.

W ramach doradztwa zawodowego pomaga określić mocne obszary osób, które w świadomy sposób chcą zarządzać swoją karierą zawodową. Wspólnie z klientem wyznacza indywidualną ścieżkę rozwoju i planowania zawodowego, profesjonalnie przygotowuje dokumenty aplikacyjne.
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych, konstruowania kariery zawodowej, oraz zasad obowiązujących w procesie rekrutacji i selekcji.

    1380133_408501265950547_2042774997_n

    Marcel Woźniak – dziennikarz, scenarzysta, copywriter

    Studiował filmoznawstwo na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika i scenariopisarstwo w Bahama Films w Warszawie, odbył kurs filmowy w Akademii Multi Art w Krakowie. Obecnie w Warszawskiej Szkole Filmowej.

    Dziennikarz od 2003 roku. Jako reporter Radia SFERA UMK w 2011 roku przeniósł się na antenę Radia PLUS 92,8fm, gdzie prowadził ponad 1500 programów i wywiadów. W latach 2009-2011 rzecznik prasowy Międzynarodowego Festiwalu Filmowego TOFIFEST, współautor festiwalowych katalogów i prowadzący dziesiątki spotkań z gośćmi. Od 2010 roku redaktor naczelny pierwszego w Polsce miejskiego serwisu społecznościowego orbiToruń.pl. Jako copywriter autor 2100 tekstów, wywiadów, reportaży i fotorelacji, a także sloganów, hashtagów, spotów. W latach 2010-2012 zastępca redaktora naczelnego i redaktor naczelny serwisu Kulturalny Toruń. Prowadzący ponad setkę wywiadów, konferencji i debat. Specjalista ds. promocji.

    Twórca spotów radiowych i realizacji wideo. Dwukrotny laureat Stypendium Kulturalnego Prezydenta Miasta Torunia (2011, 2013). Scenarzysta filmów Zlecenie, Caissa, Snufit, Made in Men’s ID. Współautor reklam i teledysków, twórca projektów artystycznych.

    W latach 2011-2014 prowadził warsztaty dziennikarskie i filmowe m. in. w ramach projektów Pięć Zmysłów Kultury (Akademia Orange), Akcja Konsultacja!, Wolontariat Kultury (Fundacja STABILO), Lato w Teatrze (Teatr Baj Pomorski), Akademia Filmowa (Multikino Bydgoszcz), Sztuka w filmie (Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki Czasu”).

    Słowo nie ma dla niego tajemnic. Po obu stronach klawiatury, kamery i mikrofonu.

      Krzysztof-Izdebski-prawnik (1)

      Krzysztof Izdebski – prawnik

      Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMK w Toruniu. W roku 2006 ukończył aplikację prokuratorską. Specjalizuje się w prawie karnym, medycznym oraz prawie dot. organizacji pozarządowych .

      Od roku 2010 sprawuje funkcję Rzecznika Praw Lekarza przy Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izbie Lekarskiej w Toruniu, gdzie zajmuje się poradnictwem prawnym, skierowanym do lekarzy. Prowadzi wykłady z zakresu prawa medycznego, skierowane do lekarzy, lekarzy stażystów oraz szkolenia dla sędziów okręgowego sądu lekarskiego z zakresu procedury stosowanej w postępowaniu przed sądami lekarskimi, jest autorem licznych publikacji z zakresu prawa medycznego, zamieszczanych w czasopismach: „Meritum” (biuletyn Kujawsko-Pomorskiej Okręgowej Izby Lekarskiej w Toruniu), „Prawo Europejskie w praktyce” (miesięcznik wydawany pod patronatem naukowym Instytutu Prawa Międzynarodowego Uniwersytetu Warszawskiego) oraz „Menedżer ZOZ” (skierowany do kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi).

      Od roku 2009 związany jest z Fundacją Stabilo w Toruniu, w której aktualnie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu, zajmując się prawnymi aspektami działalności Fundacji.

        GR - bw

        Grzegorz Rogalewicz – radca prawny

        Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ekspert prawa zamówień publicznych, autor artykułów z tej dziedziny prawa. Radca prawny.

        Pomoże w każdej sytuacji problemowej związanej z zamówieniami publicznymi. Przez ostatnie kilka lat skupiony na tej dziedzinie prawa, najpierw jako pracownik jednego z największych przedsiębiorstw w regionie, następnie reprezentując instytucje zamawiające. Brał udział w udzielaniu zamówień o wartości kilkudziesięciu milionów złotych. Przygotowuje i prowadzi szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych dla wykonawców oraz zamawiających.

        Pomaga organizacjom pozarządowym przygotowując i opiniując statuty oraz prowadząc postępowanie rejestrowe. Przygotowuje projekty umów, a także dokonuje analizy formalno-prawnej umów zawieranych przez organizacje. Skupiony na detalach pozwoli Ci bezboleśnie wcielić w życie Twoją wizję działania organizacji.

          10491288_10152931914839325_1802602400254814115_n (1)

          Borys Martela – specjalista ds. konsultacji społecznych oraz społeczeństwa obywatelskiego, trener NGO

          Ukończył studia licencjackie z nauk społecznych w ramach stypendium Erasmus/Socrates na University of Glamorgan z tytułem BSc First Class Honours in social sciences. Na Uniwersytecie Łódzkim zdobył tytuł magistra na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, specjalizacja Amerykanistyka i Mass Media. Obecnie pisze doktorat z socjologii w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego.

          Badacz, freelancer specjalizujący się w metodach jakościowych
          oraz działaniach prospołecznych. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu i realizowaniu spotkań z mieszkańcami, zarówno w mniejszej skali (osiedle, odbiorcy konkretnej instytucji kultury), jak i obejmujących całe miasto (kampania promocyjno-informacyjna i edukacyjna budżetu obywatelskiego w Łodzi w 2013 roku). Angażuje się w dialog obywatelski z władzami publicznymi, aktywnie uczestniczy w konsultacjach społecznych. Prowadzi szkolenia i warsztaty związane z tematyką społeczeństwa obywatelskiego, konsultacji społecznych, partycypacji.

          Jest absolwentem XX edycji Letniej Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego
          oraz Szkoły Partycypacji Społecznej Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych (OFOP).

            1234925_397850943650137_1911894956_n (1)

            Dominik Pokornowski- specjalista ds. komunikacji internetowej oraz nowych technologii

            Ukończył jednolite studia magisterskie, kierunek filozofia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dokształcał się na studiach podyplomowych na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, kierunki: Komunikacja Społeczna i Public Relations oraz Zarządzanie Projektami.

            Jest ekspertem w dziedzinie ePR-u, zarządza projektami web-development, social media. Zajmuje się PR-em instytucji kultury, jest trenerem komunikacji internetowej.
            Prowadzi szkolenia z zakresu e-marketingu, PR-u, nowych technologii, innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla NGO, biznesu i instytucji kultury.

              1239107_10200737789315622_1170047009_o (1)

              Łukasz Broniszewski – fundraiser, trener NGO, specjalista ds. konsultacji społecznych i partycypacji obywatelskiej

              Absolwent filozofii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Szkoły Partycypacji Społecznej.
              Działacz społeczny – prezes zarządu Fundacji Stabilo, pracuje również w zarządach Kujawsko-Pomorskiej i Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych. Członek Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Torunia, członek Zespołu ds. Rozwiązań Systemowych w Zakresie Ekonomii Społecznej.

              Koordynator projektów, trener, fundraiser. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu konsultacji społecznych i partycypacji obywatelskiej. Oferuje doradztwo specjalistyczne dla NGO i JST, oraz dla osób, które chcą założyć organizację pozarządową.

              Jako ekspert współtworzył dokumenty strategiczne i programowe na poziomie lokalnym i centralnym związane z funkcjonowaniem III sektora m.in. Krajowy Program Rozwoju Ekonomii Społecznej i Program Współpracy Ministra Pracy i Polityki Społecznej z Organizacjami Pozarządowymi na lata 2015-2017.

                magda s (1)

                Magdalena Smok – specjalistka ds. kadr

                Ukończyła studia wyższe na Wydziale Ekonomicznym i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Studium podyplomowe w zakresie Prawa Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

                W swojej pracy zawodowej zajmuje się przede wszystkim sprawami kadrowo-płacowymi i rozliczeniami finansowymi. Wciąż poszerza swoje kwalifikacje zawodowe, uczestnicząc w różnego rodzaju szkoleniach specjalistycznych z obszaru rachunkowości, finansów i kadr.

                Jest stałą współpracowniczką Fundacji Stabilo, prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu ABC Przedsiębiorczości, Kadr i Płac , administracji biurowej.

                  zdjęcie (1)

                  Justyna Tyszka-Rochna – specjalistka ds. księgowości i rachunkowości

                  Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, kierunek Zarządzanie finansami i rachunkowość.

                  Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze księgowej firm. Od 12 lat prowadzi Biuro Rachunkowe w Toruniu. Posiada szeroką wiedzę na temat wszystkich aspektów prowadzenia działalności gospodarczej.

                  Współpracuje z Fundacją Stabilo prowadząc szkolenia z podstaw prowadzenia działalności gospodarczej, gdzie w sposób przejrzysty tłumaczy zawiłości przepisów z tym związanych.
                  Swobodna atmosfera podczas zajęć, prostota przekazu oraz umiejętność połączenia teorii z praktyką to najmocniejsze strony jej szkoleń.

                    mms_img-643174848 (1)

                    Michał Kaczmarek – psychopedagog, terapeuta, trener NGO, animator podmiotowości

                    Absolwent Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej w Łodzi podczas studiów magisterskich na wydziale humanistycznym nabył wiedze z zakresu psychologii i pedagogiki, studia ukończył z wyróżnieniem. Jest certyfikowanym trenerem Instytutu Postepowania Twórczego oraz animatorem rozwoju podmiotowości Centrum kreatywności i przedsiębiorczości. Posiada certyfikat trenera NGO.

                    Od 5 lat współpracuje z Fundacją Stabilo, jako trener szkoleń miękkich, prowadząc warsztaty z zakresu integracji i komunikacji, autoprezentacji, odnajdywania motywacji. Jako terapeuta pracuje metodą terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach prowadząc poradnictwo indywidualne i grupowe.

                    Pracuje w atmosferze swobodnej wymiany myśli, inspirując grupę do wspierania siebie nawzajem. Dzięki stosowaniu praktycznych ćwiczeń, uczy jak przeżywać emocje wpływające na zmianę postaw dających możliwość zdobycia nowych doświadczeń.

                      KONTAKT


                      Siedziba:
                      ul. Szosa Chełmińska 121 A/20, 87-100 Toruń
                      NIP: 956-230-17-86, REGON: 341365772
                      KRS: 0000443581

                      Biuro:
                      ul. Fosa Staromiejska 30/6, 87-100 Toruń
                      tel. 56 678 84 16, fax. 56 682 80 84
                      kom. 510 200 207

                      szkolenia@conceptree.pl
                      info@conceptree.pl